сряда, 25 юни 2008 г.

За гей парада и свободата


В последно време из интернет пространството, а може би и не само, но аз само оттук наблюдавам събитията, стана голям проблем за този гей парад в събота. Непрекъснато чета публикации, кой бил против, на кого не му харесвало, как било грях, как църквата го забранявала и не знам си още какво. И седя и се чудя какъв им е проблема на всички и какво толкова имат против гейовете. В крайна сметка те са хора като нас, или може би аз си живея в някаква моя измислена вселена и не разбирам....вече не знам. Според мен всеки има право да си прави каквото си поиска и да спи с когото си поиска стига да не е незаконно или нарушаващо правата на някой друг. Но все пак аз не знам за закон забраняващ да харесваш своя пол, ако някой знае нека ме светне.

Така че щом гейовете искат да си правят парад, за да се покажат на широката общественост- нека, дет се вика в свободна държава живеем, Демокрация!!! На времето когато навлизаше техното, някой изказа ли се толкова ревностно против техно парадите и всички техноманиаци с техния, според мен, доста странен и налудничав външен вид тогава.

Както може би сме забелязали всеки в нашата страна има правото да си прави каквото си поиска, независимо дали се харесва на другите или не. В крайна сметка със своя парад гейовете няма да попречат на никого- ще се проведе в събота, което не е работен ден и надали заради тях някоя институция ще спре работата си. Същото не може да се каже за учителите, които започнаха стачка, която няма да обсъждам правилна ли беше или не, ама децата известно време не ходиха на училище заради тях, за което колкото и мерки да се предприемат неминуемо ще се отрази. Освен на децата тази стачка се отрази и на родителите, които се видяха в чудо кой ще им гледа още невръстните деца, докато те са на работа.

В заключение ще засегна и църквата- това вече ме уби. Да си обратен било грях. Че то и прелюбодейството е грях, и да пожелаеш жената на ближния си е грях, ама се случва. Защо църквата не анатемоса всички неверници. То в Библията и Иисус Христос е заченат непорочно, ама надали някой вярва, че така се случва в реалния живот. По тая логика и секса може да е грях, ама всички го правим нали. Дет се вика всички рано или късно ще горим в ада- защо да не изживеем живота си както и с когото си поискаме, и най-важното както ни харесва и ще ни направи щастливи.

8 коментара:

Анонимен каза...

Никой не е тръгнал да парадира с прелюбодейството, което даваш за пример - виждал ли си някой да прави секс с комшийката на площада в столицата, като предварително да е разлепил плакати из града за да го видят възможно най-много хора, и да се присъединят още мъже, нарамили по една комшийка? Подкрепям мнението на главата на варненската църква. Важни са децата ни, трябва да ги пазим и възпитаваме правилно, понеже това е нашето бъдеще. Свободията ни доведе до това положение, в което сме в момента - с поколение от множество неспособни да се грижат за себе си идиотчета. Така че, въпросната свободия не считам, че би могла да се ползва за оправдание, за осигуряването на по-голяма такава.

Не искам и да си представям ако мина с малката по улицата и види двама мъже да се целуват, какво ще ме пита и аз какво ще трябва да й отговоря.

Автора, замисли се.

mila_from_mars каза...

Какво значи, че трябва да възпитаваме децата си правилно- не е ли правилно да им покажем всички аспекти на живота, които да приемат и разберат, така че един ден да поемат по свой собствен път, който надяваме се да е правилния. Или правилно е да ги учиме че гейовете не са хора и не трябва да бъдат приемани. Дали ти ще й оибясниш или като порасне сама види тя все ще разбере какво е гей- но тук вече зависи дали ти си я научил на търпимост или обратното.

А и кой ти е казал, че гейовете на парада ще се натискат, целуват или съвокопляват помежду си, така че да ни възмутят- първо виж какво ще правят после обсъждай.

Относно свободията младото поколение е такова заради нехайството на родителите и липсата н време и/или желание да обърнат внимание на децата си. Не защото има гейове в България.

Автора се замисли, ти ще преосмислиш ли закостенялата си представа за еднополовата любов

Vessela V каза...

Аз имам въпросче към Angel Ivanov.А именно- колко пъти сме виждали по парковете,градинките и т.н. да се натискат хетеросексуални двойки, които в много случаи не се съобразяват с околните? Дали детето ми ще ме пита защо този батко бърка под полата на какичката,или защо опипва другия батко е все тая! Пак трябва да се обяснява, освен ако децата ни не живеят в саксия!
Съгласна съм с Мила- кой каза, че на парада ще е един вид оргия? Аз не я разбирам тая хомофобия!Има ли значение с кого спиш? Ако не пречиш на околните, не те бърка!А въпросната свободия я има, НО тя няма нищо общо с това дали си гей, или хетеро! И "с поколение от множество неспособни да се грижат за себе си идиотчета" - кои са тия идиотчета? Само гейовете? Поколението какво е- това е друга тема и някой да ми обясни връзката на това което цитирах с гейовете и парада?Няма да философствам как да се възпитават децата, но без без човешка, търпимост и уважение...

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Анонимен каза...

Прелюбодейството само по себе си е акт, затова и дадох пример с това какво ще стане ако бива извършено на публично място с цел.

Нямам против гейовете и любовта във всичките й измерения. Против парадирането с нея съм. Весела, виждала ли си как грейват очите на детето, като види майка му и баща му да се целуват или просто прегръщат? Нормално ми се вижда това. А за натискането по пейките и на други публични места и аз не съм много съгласен. Срещал съм не един или двама пенсионера, които да се възмущават от такова поведение. Нормално е двама влюбени да се целуват или прегръщат в парка сред зеленината примерно, но за по-разгорещени действия - има си легло, или поне трябва да се прави по-дискретно.
Съгласен съм с това, че за възпитанието на децата са отговорни в по-голяма част родителите. Но от този бълвоч излъчван от телевизиите, билбордовете с Азис и т.н. май наистина децата ни ще трябва да живеят в саксия или да станат част от "сбърканото" и неспособно поколение.
Факт е, че разбиранията ми за света около мен са малко остарели, родителите ми са консервативни хора. Но нима това е лошо?
Пак повтарям - нямам против гейовете и хомосексуалните, стига да не ми влизат в личното пространство.
В Западна Европа се е стигнало до там, че хетеросексуалните биват матретирани от хомосексуалните. Стават агресивни и се мислят за нещо повече от хетеросексуалните. Който е ходил в чужбина и се е застоявал там, може би ще се досети за какво говоря ;)

Vessela V каза...

Е аз гейове не съм виждала да се държат разгорещено по улиците,парковете и градинките.:)
И този "бълвоч излъчван от телевизиите, билбордовете..." трябва да бъде обяснен, а не пренебрегнат с нещо от типа на "това е гадно, нередно, не трябва да се прави т.н." мисля аз.
Кое е лошото на въпросния парад? - който не иска да му се бъркат разни гейове в личното пространство да не ходи. :)
Независимо хомосексуален или хетеросексуален съществува това малтретиране помежду. И двата случая съм ги виждала. :)

Георги Фурнаджиев каза...

Мило, а ти ще ходиш ли? Да подкрепиш гейовете с присъствието си?

mila_from_mars каза...

Щях, ако бях в София!И щях да отида от любопитство, ама догодина:-)