вторник, 24 юни 2008 г.

В един идеален свят......


Пак попаднах под набезите на верижните игри....този път предизвикана от Силви. Но този път е добре дошло- хем ще ме накара да си поразмърдам мозъка малко, хем вече се бях отчаяла от липсата на идеи за писане:-).

И сега на въпроса-представата ми за един идеален свят:

1)С риск да ми се нахвърлят стотици блогъри и други индивид, ще трябва да го кажа, защото това си е моя идеален свят- искам София да се опразни и да станбе поносима за живеене. И моля тук да не се разбира, че видиш ли съм много надута и искам всички "селяни"(както някои се изразяват да си отидат), но просто не се живее вече в столицата ни, ако искат да върнат гражданството, ако щат да създадат условия за живеене и работа, развитие и създаване на семейство в другите градове из България....не ме интересува, искам просто да не попадам ежеднвено в задръствания, да не се бутам с хората по улиците и да не се строят нови сгради между вече построените и да се оползотворява всяка свободна останала плочка.Искам да мога да живея спокойно в града в който съм се родила!
2)Сега да кажем нещо по- идеалистично, нещо в духа на борбата ни за световен мир :-) А именно, че искам хората да са по- добри- да няма убийства, кражби, изнасилвания, скандали по магазините и в задръстванията, да няма побоища, защото някой е погледнал другия накриво или го е засякал на светофара.
3)Ако може и смъртоносни болести да няма, или поне да се намери лек за тях.
4)Засягайки нашата мила родина България- бих искала като цените ни са европейски, то и заплатите да са. Да можем да живеем в Европа спокойни- месечните ни доходи да ни позволяват безпроблемно да задоволяваме нуждите на домакинството си, да отглеждаме децата си, да водим нрмален и спокоен живот, а не едвам да свързваме двата края и да броим последните си стотинки за хляб.

Май това в общи линии изразява моя идеален свят.

Сега, за да не се цепя от колектива,защото...(надявам се всички знаят продължението) ще предизвикам Ива и тя да сподели представата си за своя идеален свят.

1 коментар:

petervanev каза...

Наистина идеално звучи :)