петък, 25 април 2008 г.

За M-tel и подаръците

Вчера ми се обажда една колежка да ме пита нещо, и в процеса на разговора решава да спомене, между другото, че много разсейващ music call съм си била сложила- някакви китари. Аз бях изключително изненада от тази констатация, тъй като такова нещо не съм си слагала никога, та даже обвиних горкото момиче в ранно пиянство. Но както и да е, тя много настояваше, че е права и аз реших да проверя- и вярно, звъннах си и се разнесе някакво страшно дрънчене на някакви китари наподобяващо вой на разгонени котки, абе въобще много неприятна работа. Както може би се досещате от заглавието съм абонат на M-tel и по- точно на Loop. Та звъннах аз на добрите стари оператори да ги питам аджеба защо имам music call без да съм го искала и видите ли те имали някаква промоция и подарявали на случайни потребители мелодия за music call и аз съм една от тях. До тук много хубаво- подарили са ми мелодия- чудесно, ама самата услуга за music call-а кой мислите, че ще я плаща- аз разбира се!И ако случайно не бях разбрала за невероятният им, много скъп и трогващ подарък, щях дълго време да си плащам нещо, което дори не съм и искала!Не че 0,60 ст. на месец или там колкото и да е са много, но дето се вика въпроса е принципен. Можеха да ме уведомят, че ще ми подаряват нещо и да ме питат в крайна сметка искам ли го или не, а не самоинициативно да ми надграждат услуги на сметката. То следващия път могат да решат да ми пренасочат обажданията с роуминг през Румъния- ей така чисто промоционално, от тях да мине!!!

3 коментара:

GalYol каза...

Много ме кефят такива подаръци, за които си плащаш! Що за наглост да казват, че е подарък и да ти товарят сметката.
Поредното лошо впечатление от Мтел (на Глобул толкова съм насъбрала, че не ги броя за живи вече). Само Вивател засега не се излагат...ама да видим до кога.

Fipo каза...

Ха честито,
аз на средата на поста си звънах за проверка, просто ей така да не са ми го турили велигденски. Е нямам "музикално звънене", ама ако имах шях на 5 стинки да ги направя... дали защото съм на договор .. ?!!

mila_from_mars каза...

Е и аз съм на договор!Оказа се че промоцията е само за абонати на Loop!!!Да се радват младите дето има една приказка:-)