понеделник, 24 март 2008 г.

Весел празник

Това е заглавието на една от тези малки книжки с мъдри мисли било то за любовта, приятелството, в случая за празниците, които на мен много ми харесват и смятам за чудесен и оригинален подарък! Сетихте ли се? Ако не сте- няма значение, защото така или иначе смятам да споделя с вас съдържанието на книжката, защото ми направи впечатление:

  • Харесва ми бъркотията, която трябва да подреждам след купон, това значи, че съм бил обграден от приятели- Нанси Кармоди
  • Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето- Хенри Йънгман
  • Споделете, че сте еднакви, празнувайте, че сте различни.- Скот Пек
  • Колкото повече празнуваш през живота си, толкова повече неща ще имаш за празнуване.- Опра Уинфри
  • Не празнувай, преди да си излязъл от гората. Враговете може да са зад последното дърво.
  • За да преживееш нещо необикновено, трябва да си поне малко луд.
  • Празнувай тези неща, които искаш по- често да виждаш.- Томас Питърс
Яко а? Някой са по- добри от други, някой са добре познати, а други не, но аз реших да ги напиша всичките, защото всяка сентенция може да предизвика размисъл или дори само приятно чувство във всеки от нас:-)

2 коментара:

Vessela V каза...

Мила, ето ти нещо в същия дух- аз го харесвам! "Най-силен е този,който има власт над самия себе си" Сенека :)

Vessela V каза...

Е,признавам че няма нищо общо с празници,но е умна мисъл и да си кажа :)