вторник, 11 март 2008 г.

Трудов ентусиазъм

Тази сутрин в офиса ни завари приятна изненада- беше дошла поръчицата на Lotto- наш доставчик на работни облекла. За да ви илюстрирам колко малка е всъщност поръчката прилагам следната снимка:

Тези кашончета бяха барикадирали цялата стая, но това не беше цялата ми мъка. Положението се отежни след като от 10 мъже в офиса познайте кой назначиха да сортира и разпределя кое за кого е. Разбира се мен като най- оправна:-) И оттук започна ходенето ми по мъките- цял ден разнасям кашони насам- натам, а те никак не бяха леки имайки се предвид колко тежи един кашон пълен с 12 чифта обувки вътре. Та разнасям кашони, вадя дрешки и обувчици, разпределям кое за коя фирма е, след което упражнението се повтрои, но вече на обратно- да прибера всчико по кашончетата, но вече по фирми- всяка фирмичка да си има кашонче, две, три само със свои нещица. Мила картинка- разказа ми се играта(за да го кажа в мек вариант). И в цялата тази романтична картинка си мисля- а хората ходят на фитнес, за да поддържат фигура? Защо??? Отидете просто на работа висшето ръководство с удоволствие ще ви впрегне като магаре в каруца- и всичко за ваше добро, разбира се! Хората са го казали- здрав дух в здраво тяло!!!

5 коментара:

Silvy каза...

Ехааа кой като теб.. ;) Хората дават пари за фитнес, а ти .. безплатно, даже ти плащат и заплата. :P

А нали имаше връзки, това онова... :) Защо теб са те накарали да свършиш това? ;)

mila_from_mars каза...

Абе връзки- тея неща тук не важат!!! Щом е за яко бачкане няма връзки, няма ципове- гърч му е майката и яко потене:-P

S Blyahoff каза...

Кой е адресът на фирмата ти? Мисля да дойда да преместя накой друг кашон. Така и така не ми се дават пари за карта за фитнес... :)

mila_from_mars каза...

На следващата подобна доставка, с удоволствие ще те поканя да повдигаш;-)

Fipo каза...

хъхъ, че Светльо ти имаш ли нужда (не с лоши мисли ;) ) ?

Ааа Майла аз пък днес зареждах копирната машина с тонер (10мин мислене как става ) мъчих се с интернета, че са ме нарочили за сис. мин. и накрая чифа ми изтресе прожект за вчера ... ;) кашоните са си песен за мен ... което ми напомня един лаф:

"Защо мъжете си мислят, че са силната половинка ?
Защото мога да метна торба цимент (50кг) на рамо и да бягам до 6тия етаж :) "

;P